2,5 veckor i Stockholm och inte lika mycket träning som min fritid annars bestått av på senaste. Tänkte att nu när jag är tillbaka i Göteborg är det lika bra att försöka få in ett par träningspass trots att veckan är fullproppad av annat. Så uppe tidigt imorse för att hinna med 30 min Cross challenge. Powerwalkade dit, körde lite utfall innan (kör en 30 dagars challenge) och insåg att det bara var jag och en tjej till på passet med en manlig tränare. Vi konstaterade också att ingen av oss kört det tidigare, tack gode Gud. För det var tamejfan det jobbigaste pass jag kört i mitt liv tror jag! Styrka varvat med kondition heeeeela tiden. 3 set av varje övning minst, men höga knän eller burpies emellan. Dessutom var det ju inte vidare lätt att ligga på latsidan när det bara var vi där, ett riktigt PT-pass! Sjukt bra träning, men höll på att spy efter haha. Nu har jag gjort mitt för idag iallafall, skönt!

Mot H&M och 5e av 9e dagen på rad, ikväll ska jag dessutom bjuda ut Malin på middag för hon fyllde år igår. Älskar det här med att kickstarta veckan! 


Kommentera

Publiceras ej