Idag har varit en helt fantastisk söndag. Hemkommen vid 5-snåret imorse men ändå pigg och glad på jobbet. Det var nog solen som kom, och den tog med sig såväl glädjen som lyckan. Åkte med Lina och Simon till Delsjön, badade fötterna och bara hängde. Med Håkan i öronen och solen på nästippen hamnade jag senare under eftermiddagen mitt i ett lyckorus. Ni vet sådär ba wow, här och nu. Leendet och värmen bara spred sig i hela kroppen. Tacksamheten omfamnade hela kroppen, underbar känsla verkligen. Sen mötte jag upp Fredrik och Viktor och vi handlade allt allt allt som är gott vilket resulterade i en S M A S H I N G söndagsmiddag. Chevrepizza på smördeg med honung och ruccola, färskostfyllda champinjoner, potatisklyftor med hummus, oliver, melon, salami, tryffelchips, smågodis, choklad och burkläsk. Ni hör ju vilken dröm! Film och microsömn på det och nu kom jag just hem. Håkan i lurarna ännu en gång och tårar som sakta rullar längst med kinden. Tittar igenom mitt instagramflöde från senaste året och inser att herregud, fan va roligt jag haft det! Jag gråter för alla fina stunder, alla nya bekantskaper, alla frustrerande tillfällen, för chansen jag tog, för allt jag vann på köpet och för att jag nu går in på de sista dagarna för den här gången. Det är helt ofattbart. Håkans känslosamma texter gör inte det hela enklare.

Kommentera

Publiceras ej